niedziela, 16 grudnia 2012

Leszek Balcerowicz , Tajemnicza koperta

Witajcie !
W końcu coś pojawiło się w mojej skrzynce . Dopiero dzisiaj poszłam do skrzynki , bo przez cały tydzień nie miałam czasu . Jedna z kopert , którą znalazłam w skrzynce bardzo mnie zasmuciła i zdziwiła . Nie mam pojęcia , co się stało . 




Jakoś w styczniu lub lutym pisałam do Nikki Reed . Jak widać na pierwszym zdjęciu , koperta była otwarta bądź wcale niezaklejona . Na przodzie koperty znajduje się pieczątka z adresem internetowym Nikki . Znaczek jest , a czerwony napis to chyba nie zwrot . W środku nie było moich zdjęć <wysłałam 3> .  Kilka dni po wysłaniu tego listu , adres , na jaki pisałam stał się nieaktualny . W piątek napisałam do Nikki drugi raz , tym razem na inny adres . Jak myślicie , o co chodzi z tą kopertą ?

Drugi autograf to powtórka . Jest on od Leszka Balcerowicza .


Nie mam pojęcia , co ten autograf robił w mojej skrzynce . Do pana Leszka nie pisałam powtórnie .

Wysłane ; ?
Otrzymane ; w tym tygodniu
Czas oczekiwania ; ?
Oryginał ; Tak
Dedykacja ; Nie 

A jak u was ? 
Skrzynki wypchane ?
Informujcie mnie o NN ! :)

Brak komentarzy: